Jeg ønsker å returnere min ordre.
-
Av og til kan det oppstå feil, men hos oss er det veldig enkelt å returnere en eller flere produkter.
Hvordan fungerer en retur?
- Fyll ut returskjemaet som følger med pakken. Hvis det mangler, skriv på et vanlig papir med ordrenummer, varenummer og årsak til retur. Merk at returskjemaet ikke skal limes på originalemballasjen, da det kan påløpe et gebyr på 20 % av verdien.
- Legg produktet i originalemballasjen og pakk det forsiktig ned i en beskyttende kartong/pose sammen med returseddelen.
- Lim på returforsendelsen og lever den til nærmeste ombud. Merk at returseddelen ikke skal limes på originalemballasjen, da det kan påløpe et gebyr på 20 % av verdien.
- Fakturaen eller refusjonen vil bli justert når vi har mottatt og gjennomgått din retur. Du kan selv kontakte Klarna og be dem pause fakturaen, eller betale den og vente på refusjon fra oss.
Merk! Hvis du har betalt med faktura, vil hovedfakturaen spesifiseres med kjøpesummen minus kostnaden for returfrakt.
Hvordan returnerer jeg en sykkel eller produkt med hjemlevering?
Har du bestilt et produkt med hjemlevering, vil kundeservice utstede returseddelen for deg. Send en e-post merket “Retur hjemlevering” til hello@birk.no og gi oss følgende informasjon:
- Ordrenummer
- Varenummer og returårsak per vare (se nedenfor)
- For liten i størrelse
- For stor i størrelse
- Møter ikke forventningene
- Annen årsak (skriv i e-posten)
Deretter vil vi gi deg videre instruksjoner.
Returkostnader
LogistiktjenesteKostnadForklaring
Retur ombud 229 kr Returfrakt for levering til ombud. Dette er returseddelen du får med pakken ved kjøp hos oss. Gjelder kun pakker som er levert til ombud. Retur hjemlevering (stor vare) 569 kr Returfrakt for henting hjemme hvis du ikke kan bruke standard returseddel. Gjelder store pakker levert med hjemlevering. For å kjøpe denne tjenesten, ta kontakt med kundeservice. Sykkel retur (stor vare) 1499 kr Returfrakt for henting hjemme, gjelder for alle sykler unntatt de minste barnesyklene. For å kjøpe denne tjenesten, ta kontakt med kundeservice. Fakturaen eller refusjonen vil bli justert når vi har mottatt og gjennomgått din retur. Du kan selv kontakte Klarna og be dem pause fakturaen, eller betale den og vente på refusjon fra oss.
Merk! Hvis du har betalt med faktura, vil hovedfakturaen spesifiseres med kjøpesummen minus kostnaden for returfrakt.
-
Fick du svar på din fråga?